عینک گذاشتن بعد از عمل زیبایی بینی
نوشته شده توسط : دکتر بصام

عینک گذاشتن بعد از عمل زیبایی بینی

بهترین زمان گذاشتن عینک پس از جراحی بینی استخوانی چه موقعی است؟ بهتر است تا ۲ ماه پس از عمل جراحی بینی از عینک استفاده نشود اما اگر حتماً باید از عینک استفاده نمایید باید از عینک‌های سبک بدون فریم استفاده کنید و در ضمن عینک را با چسب به پیشانی خود بچسبانید تا وزن آن روی بینی نباشد.در زمان جراحی بینی استخوانی جراح برای کمتر کردن عرض قسمت استخوانی بینی و در اصطلاح قلمی تر کردن بینی اقدام به شکاندن کنترل شده استخوان های بینی می کند .

زمان گذاشتن عینک پس از عمل زیبایی بینی

با این کار استخوان های بینی که در حال حاضر متحرک شده اند در خط وسط به یکدیگر نزدیک تر می شوند و سپس روی بینی با گچ و یا همان اسپلینت پوشانده می شود و استخوان ها در وضعیت جدید ثابت نگه داشته می شوند و این گچ حدود ۷ تا ۱۰ روز در محل خود روی بینی نگه داشته می شود و همان طور که ذکر شد سبب می شوند استخوانها در جای جدید خود تا حدودی فیکس شوند اما این ثابت و فیکس شدن استخوان ها در محل جدید خود هنوز بعد از گذشت ۷ تا ۱۰ روز به صورت کامل انجام نشده است و در صورت ایجاد ضربه به بینی و عینک زدن که باعث می شود وزن عینک روی بینی بیافتد استخوان ها از محل جدید خود جابجا می شوند و بد شکلی در ظاهر بینی ایجاد می شود . پس زمان گذاشتن عینک پس از جراحی بینی استخوانی برای شخصی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته است باید از عینک آفتابی استفاده نکند و اگر نیاز شدید به استفاده از عینک طبی دارد حتی المقدور تا یک ماه و نیم پس از عمل زیبایی بینی از عینک استفاده نکند و بعد از این مدت هم تا یک ماه از عینک سبک بدون فریم که وزن کمی را به بینی وارد می کند استفاده نماید و بهتر است که عینک را با چسب به پیشانی بچسباند تا وزن آن به بینی منتقل نشود. البته استفاده از لنز های طبی پس از گذشت ۲ روز از عمل جراحی زیبایی بینی امکان پذیر است و شخص می تواند در طول مدتی که نمی تواند از عینک استفاده کند از این لنز ها استفاده کند .
بعد از گذشت ۳ ماه از زمان جراحی می توان به راحتی از عینک های طبی معمولی و عینک های آفتابی استفاده نمود و این کار باعث ایجاد مشکل ظاهری در بینی نمی شود و نتیجه عمل زیبایی بینی شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد .





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن , جراحی بینی استخوانی , جراحی زیبایی بینی , عمل ترمیمی بینی , عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: